Zin om iets te komen presenteren?

Muziek maken, een boek presenteren, vertellen over je hobby, over je (voormalig) beroep, een interessante reis, over geschiedenis of een actuele ontwikkeling. Alles kan. De Culturele Commissie nodigt (nieuwe) leden uit om zelf iets te presenteren.

Van deze mogelijkheid hebben het afgelopen jaar al diverse leden gebruik gemaakt. Zo was er de boekpresentatie 'Kavelkind' van Marie José ten Cate en Martin Tervoort vertelde vanuit zijn beroep als psychiater over seksueel grensoverschrijdend gedrag. Hans van der Sande heeft een gedichtenavond georganiseerd waarbij de aanwezigen voor konden dragen uit eigen werk. We weten dat er een boel talent, kennis en ervaring is onder de Harmonieleden en het zou leuk en interessant zijn als zij die willen delen met anderen. Het mag ook een cursus zijn zoals bijvoorbeeld dansles of een taal. Onlangs heeft Yvonne van den Berg zelfs een schaakclub in het leven geroepen.

Het is wel een beetje woekeren met de ruimte en de vrije dagdelen, maar over het algemeen is de grote zaal op maandagavonden beschikbaar en kan gereserveerd worden. Leden die hiervan gebruik willen maken kunnen contact opnemen met Ellen Brand. Email: ellenbrand1012@gmail.com

Rubriek: Algemeen, Lezingen & cursussen door Ellen Brand