Wie wil meedoen aan organisatie van de activiteiten?

Wil jij meehelpen bij de organisatie van activiteiten?
Onze sociëteit bloeit, met steeds meer nieuwe leden en mensen met steeds meer nieuwe ideeën. Met mensen die het leuk vinden om samen met anderen dingen te ondernemen, spelletjes te spelen of culturele activiteiten te bezoeken. Om elkaar te vinden, het leven te vieren en elkaar te ondersteunen waar nodig. Voor alle activiteiten zijn er commissies; vrijwilligers die zorgen dat de tafels klaar staan om te bridgen, te mahjongen, de biljarten schoon zijn, de schilderijen voor de exposities hangen. Geweldig want zonder vrijwilligers gebeurt er niets!

Wil jij meehelpen bij de organisatie van activiteiten? Musici opvangen bij de zondagmiddagconcerten, gastheer-, vrouw zijn bij een activiteit, kaartcontrole voor niet-leden, stoelen klaarzetten en weer opruimen? De culturele commissie is op zoek naar jou, om het team te ondersteunen, om de (werk)druk te ontlasten omdat het vaak neer komt op dezelfde mensen die van alles doen.

Je bent hard nodig!

Wil je meer weten of je opgeven, neem dan contact op met onze voorzitter,

Carla Alma carlaalma@outlook.com

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl