Imag0110

Werkzaamheden tijdens de zomersluiting

Vanaf 14 juli is de sociëteit enkele weken dicht. Maar dat wil niet zeggen dat er dan in de soos ook niets gebeurd; integendeel.

Schoonmaak en nieuwe zittingen
De vloerbedekking wordt tijdens de zomersluiting grondig schoon gemaakt. Daarnaast krijgen de stoelen in de bridgezaal nieuwe zittingen. Dat was ook nodig, want veel stoelen hadden juist daar 'last van vlekken'. N.a.v. enkele uitgebrachte offertes is voor de oplossing gekozen dat de zittingen van de stoelen opnieuw bekleed worden. We zijn benieuwd wat de leden er van vinden.

Nieuwe lakens op de biljarts
Voordat de vloerbedekking in de biljartzaal wordt gereinigd, worden eerst de 8 kleine wedstrijdtafels voorzien van nieuwe lakens.

Inspectie elektrische installatie
In het kader van de uitvoering van het meerjarenonderhoudsplan wordt deze zomer onze elektrische installatie gecontroleerd (voor de liefhebbers: een NEN zoveel inspectie).

Kortom: tijdens de vakantie wordt er voor u gewerkt!

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens