Vrijdagavond open avond biljarten

Beste Biljartvrienden en -vriendinnen;

De laatste 2 maanden, na de her-opening eind januari 2022, zijn er op bijna alle vrijdag avonden competitie biljartwedstrijden gespeeld. O.a. C1 (2 teams), C2, C4 en de 3 Banden Groot heren. We zijn bijna aan het einde van het seizoen. De 'C' Teams zijn klaar, én goed bezig geweest!

*Volgende week vrijdag 29 april, én vrijdag 6 mei staan er nog 2 keer een wedstrijd gepland voor 3 Banden Groot, in onze Sociëteit. U bent van harte welkom om te komen kijken. Tevens is er de mogelijkheid om 'vrij' te kunnen biljarten op de overige tafels. Wees welkom! Aanvang 19.30u

Namens de Biljart Cie,

Folke Spakman