Voorronden Top-8 Masterstoernooi

Na onze vooraankondiging op 5 december kunnen we nu melden dat zich 64 deelnemers hebben ingeschreven om deel te nemen aan dit Open Libre toernooi in onze sociëteit.
Komende week zullen de voororonden gespeeld gaan worden.
Het gevolg hiervan is dat er op bepaalde dagdelen een verminderde beschikbaarheid is van het aantal biljarttafels.

Op dinsdagavond 7 januari zullen er vanaf circa 18:30 uur 16 deelnemers gaan spelen op de tafels 1 tot en met 4.
Op donderdagmiddag 9 januari zijn vanaf 12:30 uur de tafels 1 tot en met 4 beschikbaar voor het toernooi.
En op donderdagavond zal er vanaf 18:30 uur gespeeld worden op de tafels 1 en 2.
Op vrijdag 10 januari zijn de tafels 1 tot en met 3 zowel in de middag (vanaf 12:30 uur) als in de avond (vanaf 18:30 uur) "niet open".

De organisatie bedankt u voor uw medewerking.

Folke Spakman en Sjaak Dorrepaal.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole door Otto Krol