Verwarming biljarts

Van de biljartcommissie de volgende mededeling:

Na monitoren van de temperatuur gedurende een aantal weken zijn wij tot de volgende conclusie gekomen.

Het gebruik van een aan- en uitschakelaar geeft geen voordelen. Misschien zelfs eerder nadelen omdat het  opwarmen meer kost dan het op temperatuur houden.

Daarom worden de schakelaars binnenkort verwijderd.

De temperatuur van de biljarts blijft 6 graden boven de omgevingstemperatuur. Bij uitzonderingen wordt de temperatuur verhoogd in overleg met de biljartcommissie.

Stida Vreede
voorzitter biljartcommissie.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol