Vervanging toegangssyteem

Vanaf maandag 19 september update van het toegangssysteem

Op 19 en 20 september wordt een nieuw toegangssysteem geïnstalleerd. Het huidige systeem is verouderd en kan niet meer worden aangepast aan de huidige digitale stand van zaken. Het moet worden vervangen.

Vanaf maandag 19 september werken de bestaande (deur)tags niet meer. Als de deur niet open gaat moet je even aanbellen.

Alle leden krijgen een nieuwe vervangende tag. Als je lid bent van het koor of van een (biljart, bridge of mahjong-) club kun je daar je nieuwe tag in ontvangst nemen. Ben je dat niet dan kun je je nieuwe tag bij de bar in ontvangst nemen. Ook als je jouw tag niet via jouw club hebt kunnen krijgen moet je die bij de bar ophalen.

Bewaar je tag goed, een vervangende tag kost 15 euro.

Gebruik altijd je tag om binnen te komen. Als onze horecamedewerkers druk bezig zijn kan het gebeuren dat je moet wachten tot zij de deur voor je kunnen openen. Het bedienen van de toegangsdeur heeft geen prioriteit boven het verzorgen van de al aanwezige leden.

Elk lid moet met zijn of haar naam gekoppeld worden aan het nummer van de tag. Het duurt enkele dagen voordat alle ± 500 tags gekoppeld zijn.
We gaan er van uit dat vanaf vrijdag 23 september de gehele update voltooid is en iedereen met de nieuwe tag de toegangsdeur kan openen.

Nogmaals: gebruik je nieuwe tag in plaats van aan te bellen als je niet (lang) wilt wachten tot de deur voor je wordt opengedaan.

Indien je nog vragen hebt of problemen met de nieuwe tag kun je contact opnemen met de Ledenadministratie: Antoinette Borchert, ledenadmin@societeitdeharmonie.nl.

Rubriek: Algemeen door Monique Bodewes