Schermafbeelding 2019-10-04 om 08.47.26

Verslag Harmonie Mahjong toernooi

Zaterdag 28 september is een open Harmonie Mahjong toernooi gespeeld. Maar liefst 20 jonge en oude(re) deelnemers hebben onderling de strijd aangebonden over 4 winden (ronden). Deelnemers waren 14 ‘Oude Draken’ van de Harmonie en 6 enthousiastelingen van buiten. Na een spannende strijd werd ‘Oude Draak’ Bob v.d. Mark winnaar met 7860 punten. Op de foto wordt Bob gefeliciteerd door Mahjong aanjager en -coryfee Ben Bloem.
Ook namens de Harmonie: gefeliciteerd Bob!
Wil je een keer meedoen met Mahjong? Dat kan elke donderdag vanaf 13.30u. en soms op zaterdagmiddag.
Uitgebreide instructie voor beginners wordt verzorgd!
Info bij Ben Bloem: mahjong@societeitdeharmonie.nl

Rubriek: Algemeen, Mahjong door w.hooijer@home.nl