ReneY descartes
Spinoza1700-2

Tweede collegeserie Filosofie

Vanaf begin maart tot midden juni wordt een tweede serie colleges gegeven door Frits Meijering, ditmaal over de twee grondleggers van de moderne filosofie: Rene Descartes en Baruch de Spinoza. U kunt zich voor deze serie intekenen tot 20 februari. Voorlopig is het maximale aantal 15 toehoorders, dus als dit aantal bereikt wordt stopt de intekening. Tot heden hebben zich 6 personen aangemeld. Voor Harmonieleden zijn aan deze colleges geen kosten verbonden, niet leden betalen 100 euro.

De colleges zullen weer plaatsvinden in de societeit op donderdag van 11-13 uur. Opgave via filosofentafel@societeitdeharmonie.nl

Rubriek: Algemeen door J.P. van de Sande