Tussenronden en finaledag Top-8 Masterstoernooi

Attentie: Donderdagavond 16 januari 2020 geen biljarttafels ter beschikking

Op dinsdag 14 januari 2020 en donderdag 16 januari 2020 zullen de tussenronden gespeeld gaan worden.
De dinsdagavond zullen 16 deelnemers gaan spelen in 4 poules van 4 op de tafels 1 tot en met 4.
Ook op de donderdagavond zullen 16 deelnemers gaan bepalen wie naar de finaledag mag.
Op deze avond zal worden gespeeld op de tafels 1, 2, 5 en 6.
Op beide avonden vangen de wedstrijden aan om 19:00 uur, doch met het prepareren van de tafels zal om 18:30 uur worden aangevangen.

Specifiek voor donderdagavond 16 januari betekent dit dat er geen tafels beschikbaar zijn.
Biljartclub Metropole beschikt over 4 tafels en op de andere 4 tafels zullen de toernooideelnemers biljarten.

Op zaterdag 18 januari 2020 is de finaledag van het Top-8 Masterstoernooi.
Wie van de 16 finalisten zal dit toernooi in onze sociëteit op zijn/haar palmares bij gaan schrijven?
Komt het zien!
We vangen aan om 10:00 uur en naar verwachting wordt de finale rond de klok van 16:00 uur gespeeld.
Gedurende de gehele dag zijn de biljarttafels 1 tot en met 4 ter beschikking gesteld aan de toernooi organisatie.

Namens de organisatie dank voor uw begrip en medewerking.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol