Reservering voor toegang gebouw i.v.m. corona!

Beste leden,

Vanaf 6 juli is, na drie-en-een-halve maand sluiting vanwege corona, het sociëteitsgebouw weer opengesteld en worden er in De Harmonie weer allerlei verschillende activiteiten aangeboden.

De nodige voorzorgsmaatregelen op het gebied van hygiëne en voldoende afstand houden zijn getroffen en zullen worden nageleefd om alles corona-proof te laten verlopen.

Om de anderhalve meter afstand te kunnen garanderen is het de komende tijd, zolang het virus niet weg is, verplicht om te reserveren voor deelname aan activiteiten. De centrale coördinatie van de reserveringen loopt via Antoinette Borchert.

Het gaat als volgt:

Reserveren doe je bij je eigen club en/of activiteit. De club/coördinator van de activiteit geeft vervolgens aan Antoinette door, via mailadres ledenadmin@societeitdeharmonie.nl, hoeveel deelnemers er in welke ruimte en op welke tijd bij de desbetreffende activiteit verwacht worden. De club draagt er zorg voor dat de toegestane bezetting van ruimtes niet overschreden wordt en houdt zelf presentielijsten bij.

Individuele gebruikers, bijvoorbeeld vrije biljarters of voor een uurtje leestafel in het Café, dienen te reserveren via mailadres ledenadmin@societeitdeharmonie.nl. Na bevestiging per mail van de reservering ben je welkom. ''Last minute'' reserveringen mogen en kunnen vanaf 12.00 uur via het algemene telefoonnummer van de Kreupelstraat: 050 3129717. Dan krijg je een medewerker van de Horeca aan de lijn.

De vaste activiteiten hebben eigen mailadressen waarop je je voor deelname kunt opgeven, te weten:

Biljartclubs: via de secretarissen van de vier clubs. (Je hebt van je secretaris een bericht ontvangen)

Bridge: inschrijving voor competitie geschiedt voor alle speeldagen (maandag, dinsdag, woensdag en vrijdag) via de clubsite van BV Sociëteit de Harmonie bij de NBB. Ga naar: https://www.nbbclubsites.nl/club/12046 en klik in de linkerkolom op AFMELDEN/AANMELDEN. Inschrijving start iedere zaterdag voor de week erop!!!

Mahjong: mahjong@societeitdeharmonie.nl

Koor: koor@societeitdeharmonie.nl (Er wordt nog niet gezongen)

Culturele activiteiten: Bij de aankondiging van de activiteiten wordt het mailadres voor inschrijving vermeld.

De Rode Bal: trijntjewesterhof@gmail.com

Klaverjassen: klaverjassen@societeitdeharmonie.nl

Kom je onaangekondigd dan loop je het risico geweigerd te worden. Reserveer: een kleine moeite, groot plezier!

Graag tot ziens in De Harmonie,

Het COVID-19 team