Inschrijving competitie dagbiljart KNBB 2024-2025

Beste biljarters,

Wie komend seizoen (2024-2025) belangstelling heeft voor of deel wil nemen aan de KNBB-competitie Dagbiljart Libre, je kunt je hiervoor opgeven bij coördinator Jack Balkema, j.p.balkema@gmail.com of 06 41611142.

Op dit moment nemen we vanuit de Sociëteit met drie teams, bestaande uit zes tot acht spelers, deel aan deze competitie, die loopt van begin september tot ± eind maart.

Iedere biljarter kan meedoen, van redelijk beginner tot (ver)gevorderd; je speelt met een eigen handicap.

Er wordt thuis en uit gespeeld, altijd ’s middags. Thuis hebben twee teams hun speeldag op de maandagmiddag (om en om) en houdt één haar wedstrijden op de woensdagmiddag.

Per wedstrijd worden vier spelers opgesteld.

Gemiddeld speelt een teamlid 13 wedstrijden in de zeven maanden durende competitie, dat komt neer op twee wedstrijden oftewel twee middagen per maand. Maar je mag je ook door de teamleider vaker of minder vaak laten opstellen.

Mocht je nog meer informatie willen, dan kun je ook daarvoor terecht bij Jack Balkema.

Rubriek: Algemeen door Antoinette Borchert