Her-opening 6 juli

Sociëteit weer open vanaf maandag 6 juli

Beste leden,

Het COVID-19 team werkt in opdracht van het bestuur van De Harmonie aan het realiseren van al die maatregelen, waardoor een snelle, maar vooral ook veilige opening van onze sociëteit weer mogelijk zal worden. Gelet op de nieuwe realiteit van de 1.5 meter samenleving!

In verband met de recente mededelingen van de Rijksoverheid in dit kader en het nog recentere bericht van de Nederlandse Bridge Bond, delen wij jullie nu al mede, dat vanaf maandag 6 juli aanstaande onze sociëteit weer geopend zal zijn en dat vanaf die datum de volgende openingstijden gelden:
   Maandag    13.00- 23.00 uur
   Dinsdag      13.00- 23.00 uur
   Woensdag  13.00- 24.00 uur
   Donderdag  11.00- 23.00 uur
   Vrijdag        13.00- 18.00 uur
   Zaterdag     12.00- 18.00 uur

Er zal de komende tijd géén 'normale' lunch én diner worden geserveerd, er wordt gewerkt met een aangepaste ''Corona Kaart''. Voor speciale wensen kun je terecht bij René Bouma.

Begin volgende week ontvangen jullie een bericht uit het bestuur. En in de loop van die week volgen nadere mededelingen van het COVID team, met name over de in acht te nemen gedragsregels, protocollen, en extra maatregelen in het kader van hygiëne.

We zitten met z’n allen in een proces, waarin er voortdurend sprake is van nieuwe ontwikkelingen en veranderingen van inzichten, die we nauwgezet volgen. Bovenstaande besluiten zijn niet in ijzer gesmeed en kunnen afhankelijk van situatie en wensen bijgesteld worden.

Met vriendelijke groet,

Bestuur en COVID-19 team