Keukastjes uitgeruimd

De biljartcommissie heeft deze week alle keukastjes uitgeruimd waarvoor zij denkt dat er niet betaald is en de gebruikers na intensieve en langdurige pogingen niet opgespoord konden worden. Zij houdt de verwijderde keuen, foedralen en koffertjes nog in bewaring tot 15 maart waarna de goederen door de vereniging worden geconfisqueerd.

De achtergrond van de maatregel is dat de keukasten worden omgebouwd met meer diepte en er tevens mogelijkheid ontstaat om kastjes individueel af te sluiten. De kasten bieden momenteel een rommelige aanblik en ook de toenemende ergernis van zoekgeraakte, geleende, verdwenen en "gestolen"(?!) keuen is de biljartcommissie een doorn in het oog.

Eigenaren van verwijderde keuen kunnen zich tot 15 maart melden bij Renze de Vries (whatsapp 0624828613 of e-mail renze.devries@home.nl). Voorwaarde voor teruggave van de kleinoden: het nummer van het keukastje.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol