Harmoniecup 2023-2024

De eerste twee rondes zijn gespeeld, de derde ronde wordt gespeeld van 15 januari tot 16 maart, waarna op 20 april de finale wordt gespeeld.

De deelnemers hebben inmiddels de poule indeling voor de derde ronde ontvangen. Indien je deze niet in je mailbox kunt vinden, kijk dan even bij de “spam”.

Ook niet in de spam? De indeling hangt ook op het prikbord in het restaurant van de soos. Je kunt ook mij benaderen.

Veel succes allemaal.

Jack Balkema

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent, De Rode Bal door Otto Krol