De harmonie cup1
Jerrit veenstra 1e prijs Winnaar harmonie cup-a

Harmonie Cup 2015 - 2016 met recordaantal deelnemers van start

66 leden van de Sociëteit hebben zich ingeschreven voor de Harmonie Cup biljarten. 64 van hen gaan proberen Herman Schoenmacker en Jerrit Veenstra op te volgen als winnaars van de eerste twee edities. Ze zullen dan ook deze beide heren moeten verslaan en dat is -zo leert de ervaring- niet eenvoudig. Vandaag hebben alle deelnemers de indeling van de eerste ronde en andere informatie gekregen. De indeling hangt ook op het publicatiebord in het Grand Café.

Finaledata vast in agenda zetten
Vrijdagavond 20 en zaterdag 21 mei 2016 worden de finalewedstrijden gespeeld. Zet die vast in je agenda, zeggen zij die het weten kunnen.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Ruud Boelens