Driebandballen

Felicitaties voor Driebanden klein team Biljartclub de Harmonie: kampioen B1 klasse

Het driebandenteam van BC de Harmonie (Fokko van Wiersum, Max Veenhuis, Arli Sanwikrama en Henk Mast; alle 4 lid geworden na sluiting van de biljartzaal van Siemens in Midwolda) is kampioen geworden van de B1-klasse. Dat is de driebandencompetitie van het District Groningen-Drenthe op de kleine tafels. Het kampioenschap was echt op het nippertje, want de nummer 2 had evenveel matchpunten. Het percentage gemaakte caramboles gaf de doorslag en dat van de Harmonie was 0,02% hoger dan van de nummer 2. Het team speelt op 20 mei 2023 een tussenronde tegen twee andere noordelijke ploegen in onze eigen sociëteit. Zie de agenda.

Rubriek: Algemeen, Biljarten door Ruud Boelens