Dagcompetitie teams driebanden KNBB in 2024-2025

Het idee heeft bij de KNBB postgevat om volgend seizoen 2024-2025 naast de bestaande dagcompetitie libre ook een dagcompetitie driebanden voor teams op te zetten. Maar daar moet wel voldoende animo voor zijn.

Er wordt nu eerst geïnventariseerd hoeveel teams (bestaande uit tenminste vier spelers) belangstelling hebben om aan deze nieuwe competitie deel te nemen. Deze nieuwe competitie kan slechts doorgang vinden als tenminste acht teams uit het district zich hiervoor opgeven. Deelname van meerdere teams per vereniging is mogelijk.

Van september tot en met maart zullen er dan twee wedstrijden per maand plaatsvinden, thuis of uit. Op een middag speelt elke speler van het team twee partijen met een maximaal aantal beurten van 30.

Om te kunnen bepalen of deze competitie levensvatbaar is, wil de wedstrijdleider van het district graag inventariseren en uiterlijk 23 december weten op welke teams hij voor 2024-2025 kan rekenen.

Het zou mooi zijn als we als we vanuit onze sociëteit met een of meerdere teams deel gaan nemen.

Opgave vóór 22 december bij Jack Balkema, j.p.balkema@gmail.com of 06 41611142.

Voor nadere info kun je ook bij Jack terecht.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent, De Rode Bal door Antoinette Borchert