Cursus creatief schrijven (volgeboekt)

U kunt zich niet meer inschrijven voor deze cursus.
Voor schrijfliefhebbers organiseert de Taaltafel opnieuw zes bijeenkomsten rondom het schrijven van korte en creatieve teksten, al dan niet met een persoonlijk karakter.

Schrijfster en schrijfdocent Janneke Holwarda zal de schrijvers voorzien van uitdagende opdrachten, tips, technieken, kritische en bemoedigende feedback met als doel een stap of sprong voorwaarts maken in het vervaardigen van korte teksten.
De zes bijeenkomsten vinden plaats in de bestuurskamer van de Harmonie, op dinsdagochtenden van 10:30 tot 12:30 uur. Zie hieronder voor de data.

Er kunnen maximaal tien leden van De Harmonie deelnemen aan deze cursus. Opgeven voor deze cursus kan bij Han Borg hanborg@gmail.com

Deelname aan deze beginnerscursus is kosteloos. Degenen die nog op de wachtlijst staan van de eerste cursus krijgen voorrang bij opgave.

Data: (2024) 5 en 19 november, 3 en 17 december en (2025) 7 en 21 januari, telkens van 10.30-12.30u.

Rubriek: Algemeen door Ellen Brand