Bridgezaal

Bridge weer op volle sterkte.

Beste bridgers

Maandag 27 sept. 2021 geldt de 1,5 meter regel niet meer, dat betekent dat we weer met meer paren kunnen bridgen. Iedereen die zich aanmeldt kan ook deelnemen, als de zaalcapaciteit het toelaat.

De Bridge Commissie heeft besloten om de aanmeldingen via onze clubsite aan te houden. Een van de redenen om gebruik te maken van de clubsite is dat dan de indelingen voor de middag van tevoren gemaakt kunnen worden. Willem Manson draagt zorg voor de maandag, Marjon Roozekrans de dinsdag en Harry Schuur de vrijdag. De deelnemerslijst wordt voor de maandagmiddag op zondag  gepubliceerd, voor dinsdag op de maandag  en vrijdag op de donderdag. Nadat men de deelnemers lijst heeft ontvangen kunnen er geen aan- en/of afmeldingen meer via de Clubsite gedaan worden. Men moet zich dan rechtstreeks per mail tot Willem, Marjon en Harry richten. Je kunt je tot 11.30 h op de wedstrijddag nog aan en/of afmelden.

Rubriek: Algemeen, Bridgen, B.V. Sociëteit De Harmonie door Harry Schuur