Bezetting grote biljart tafels ivm PK en Bekerwedstrijden Driebanden

Beste leden, beste biljarters van de Sociëteit,

De biljartcommissie heeft op verzoek van o.a. het district en het wedstrijdschema van de KNBB een aantal wedstrijden goedgekeurd. Deze wedstrijden worden helaas op wat andere momenten gespeeld dan gebruikelijk, omdat er geen andere mogelijkheden zijn en veel wedstrijden samenvallen in de maand december. Hierdoor is er in de maand december wat extra belasting op de grote tafels voor deze wedstrijden. Concreet gaat het om de volgende data/wedstrijden:

• Bekerwedstrijd 3banden groot zaterdagmiddag 3 december aanvang 12.45, twee grote tafels zijn bezet.
  • PK 3 banden groot op donderdagavond 8 en vrijdag 9 december, elke avond zijn de twee grote tafels bezet.
  • PK 3 banden groot op vrijdagavond 16 en zaterdagmiddag 17 december, twee grote tafels zijn bezet.
  • Bekerwedstrijd donderdagavond 15 december aanvang 18.45, twee grote tafels zijn bezet.

We snappen dat dit vervelend is, maar gezien de druk vanuit de bond vragen we hiervoor begrip.

Met vriendelijke groet,

De biljartcommissie.

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Otto Krol