Schermafbeelding 2021-03-28 om 19.44.17
Schermafbeelding 2021-03-28 om 19.45.02

Bericht uit het bestuur! (maaltijdbezorgingsdienst)

28 maart 2021

Het beloofde een geweldige dag te worden. Ruim 100 enthousiaste leden gaven zich op voor ons verjaardagsfeestje afgelopen vrijdag! We konden het goed in één dag met tijdslots van een kwartier oplossen. Met bestuur, horeca, een drankje en een geweldige verjaardagsmaal zouden we klaar staan om jullie in groepjes van 5 te ontvangen.
Beroerde corona-berichten gooiden dinsdag echter roet in dit etentje. Leden onder zo’n gesternte naar de Kreupelstraat sommeren past niet in onze behoedzame corona-aanpak.

Met zijn 181 jaren toonde onze Harmonie zich opnieuw een springlevende en improviserende bejaarde. We besloten er dan maar een maaltijdbezorgingsdienst van te maken. Ons horeca-team had niet voor niets alle voorbereidingen al gedaan voor de Pasta Salade ''Primavera'' geserveerd met het goudkleurige flesje Prosecco! (zie voor een enkele foto van het bezorgteam de website)
En zo kropen we vrijdag op de fiets en achter het stuur met zijn negenen. Van Buitenpost tot Vries en wat er allemaal tussen lag aan woonadressen.
Wat een leuke dag werd dat. Om samen met onze horeca-mensen zoveel leden te bezoeken, leek weliswaar vluchtig, zo aan de deur, maar wat bleken we welkom en wat was het een plezier zoveel van jullie weer eens even te spreken! Mijn laatste beide bezorgingen liepen wat uit de hand. Ontvangen met jazz op sax en vleugel! Het werd bij de laatste bezorging zo gezellig dat ik nog net voor de avondklok weer thuis kwam.
En nu maar duimen voor een spoedig vaccinatie! Want wat hunkeren we allen weer naar die sociëteit.

Henk Vegter

Rubriek: Algemeen door Monique Bodewes