Bericht uit Bestuur 6 december

Op aandringen van de biljartcommissie is dit een herziene versie: we reserveren de biljarts niet maar handhaven de huidige, golfballetjessystematiek.
Er wordt tot nader order niet gebridged, alle andere activiteiten kunnen met beperkingen doorgaan binnen de hieronder beschreven openingstijden en basisregels.
Openingstijden
De sociëteit is met ingang van volgende week standaard open vanaf 11 uur. De sluitingstijd is 17 uur.
In overleg met de horeca geplande activiteiten kunnen vanaf 10 uur plaatsvinden. Zo zal GBC ‘s maandags van 10 tot 12 de biljartzaal gebruiken.

Vrij Biljarten: laat je afkloppen!
Vanaf maandag kan er vrij gebiljart worden mits het maximum aantal aanwezigen in de zaal (30) niet overschreden wordt. We hanteren hiervoor het balletjessysteem. Je kunt het biljart afkloppen dat het langst in gebruik is.
Alle biljarts, ook in het souterrain, kunnen gebruikt worden.
Activiteiten
Verschillende activiteiten worden verplaatst van de avond naar de ochtend of de middag. Volg de website en nieuwsbrief voor nadere mededelingen.

Horeca

Een aangeklede en door de vereniging gesubsidieerde lunchkaart maakt lunchen op de Harmonie nog aantrekkelijker.

Basisregels: melden!

Bij klachten thuisblijven en je laten testen
Bij binnenkomst uit jezelf je CTB tonen aan een horecamedewerker; je dient geregistreerd te worden
Het is niet toegestaan het gebouw zonder CTB (de QR-code) te betreden
Mondkapje op als je je door het gebouw verplaatst

1,5 meter betrachten

Regelmatig handen wassen en je stoel, tafel, biljart, toilet na gebruik ontsmetten

Capaciteit: 120 max

Grote Zaal: 30

Biljartzaal: 30

Biljart souterrain: 6

Vergaderzaal souterrain: 15

Grand Café: 21

Bestuurskamer: 6

NB. De horeca meldt dat niet ieder zich meldt. Laat duidelijk zijn dat dit echt een vereiste is. Niet alleen vergen de regels een nauwkeurige registratie van de aanwezigen, maar mocht onverhoopt een coronabesmetting geconstateerd worden dan moeten we allen die er mee in aanraking zijn gekomen, daarvan op de hoogte stellen. Kortom voor jou en mijn eigen veiligheid: meld je met je CTB!

Henk Vegter

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl