Beoogd voorzitter KNBB Henk Vegter

31 augustus 2021
Op de onlangs beschikbaar gekomen vacature van voorzitter KNBB heeft Henk Vegter (bondsraadslid en voorzitter van Sociëteit De Harmonie, thuishaven voor een viertal biljartverenigingen waaronder de Groninger Biljart Club, ooit oprichter van de KNBB) aangegeven graag bereid te zijn om deze taak op zich te nemen. Het bondsbestuur heeft hierop in unanimiteit positief gereageerd en Henk uitgenodigd om als beoogd voorzitter KNBB met het bondsbestuur de samenwerking aan te gaan dit in de hoop en verwachting dat Henk op de najaarsvergadering van de bondsraad (11 december 2021) ter benoeming wordt voorgedragen.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl