De harmonie cup2
Acquit

11 koplopers Harmonie Cup; tweede ronde van start

De eerste ronde van de Harmonie Cup zit er op. Er zijn maar liefst 11 spelers die hun beide wedstrijden gewonnen hebben. Maar, met nog twee ronden, dus 4 wedstrijden te gaan, is -zoals Harm Edens in het programma 'Dit was het Nieuws' pleegt te zeggen, 'nog van alles mogelijk'. Ook de Harmonie Cup Driebanden, dit jaar voor het eerst gespeeld, begint aan zijn tweede ronde. Die loopt ruwweg in januari en februari. Dus als je drietallen aan een tafel fanatiek aan het biljarten ziet, is er een behoorlijke kans dat ze aan het 'Harmonie Cuppen' zijn. Toeschouwen en aanmoedigen mag!

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent door Ruud Boelens