Willy Kol leidt Jubileumcommissie 175 jaar Sociëteit

Op de laatste ALV hebben de leden besloten uitgebreid stil te staan bij de viering van ons 175-jarig jubileum. Uitgebreid d.m.v. een gevarieerd programma dat recht doet aan de verscheidenheid aan activiteiten toen en nu van onze sociëteit en met ook nog eens een wervend karakter. Het bestuur prijst zich gelukkig dat Willy Kol bereid is de jubileumcommissie te leiden. Willy is sinds kort lid, maar  wellicht bekender als voormalige Ombudsman van de gemeente Groningen. Willy heeft de nodige ervaring met het organiseren van grote evenementen, zoals de Special Olympics enkele jaren geleden.

Rubriek: Algemeen door Ruud Boelens