Verbeteringen huisvesting

De verbetering van huisvesting van de Harmonie stond de eerste helft van dit jaar in het teken van wat echt moest en van wat ook noodzakelijk was in verband met het bouwjaar van ons gebouw, namelijk 1967.
Wat echt moest hing samen met een hardnekkige lekkage in ons pand. Het is altijd lastig de oorzaak van zo'n lekkage op te sporen. Maar een keer opgespoord zijn de noodzakelijke maatregelen getroffen. De oorzaak was een niet meer goede aansluiting van de apparatuur in onze keuken op de afvoer.
De keuken is, nadat de oorzaken waren opgeheven, aangepakt en voorzien van een nieuwe vloerbedekking en van enkele praktische aanpassingen.
Deze werkzaamheden zijn inmiddels afgerond.
Bij onze huurder Okami was sprake van een vervelende overlast en ook hier worden de gevolgen van de waterschade verholpen. De noordzakelijke werkzaamheden in dit kader worden 3 en 4 september a.s. afgerond.

Verder is de tweede verdieping van ons gebouw, dat aan de stichting Inlia wordt verhuurd, voor een deel aangepast aan de eisen, welke daar in de huidige tijd aan gesteld mogen worden. Zo zijn de toiletten vervangen en is een nieuwe keuken geinstalleerd. Beide ingrepen waren noodzakelijk in verband met de ouderdom ervan, te weten vijftig jaar.

Rubriek: Algemeen door Antoinette Borchert