Van het bestuur

Beste leden,

Zoals velen van jullie wellicht al vernomen hebben, is onze voorzitter Leo Pasma de laatste weken uit de lucht. De reden is een van gezondheid. Tijdens de verjaardag van zijn zoon is hij getroffen door een insult en in de weken erna nog door drie insulten. Tijdens een van deze insulten heeft Leo ook zijn been gebroken. De komende weken zal nader medisch onderzoek (o.a. een biopsie) moeten uitwijzen wat de precieze aard is van het probleem, dan pas kan ook worden vastgesteld welke behandeling kan worden toegepast.

Leo is natuurlijk erg geschrokken; hij verkeerde in goede gezondheid en heeft eerder nooit zo’n insult gehad. Op dit moment gaat al zijn aandacht en energie uit naar gezondheid, daarnaast maken de medicijnen hem duf.

Leo vindt het erg vervelend dat hij op dit cruciale moment in de geschiedenis van de Harmonie de komende maanden niets kan betekenen als voorzitter.

Leo wil graag

“langs deze weg jullie ontzettend bedanken voor alle warme berichten die ik heb mogen ontvangen. Dat helpt echt enorm. Mijn oprechte dank aan iedereen binnen de Harmonie hiervoor. Ik zal als mijn gezondheid en vooral mobiliteit dit toelaten mijn neus wel een keer laten zien maar dit zal de komende weken/maanden helaas nog niet mogelijk zijn”.

Rubriek: Algemeen door Antoinette Borchert