Van de voorzitter

Beste mensen.

Je bent lid van een gezelligheidsvereniging. Of consumeer je de diensten van een anonieme club?

Betrokkenheid bij elkaar, er voor elkaar zijn of gewoon een spelletje doen en iets drinken?

Wat willen we zijn of misschien wel worden?

Vorige week hebben we jullie als bestuur aangesproken over de toekomst van onze Harmonie. Elk lid is in onze beleving medeverantwoordelijk voor het succes of falen van onze vereniging. Wij vinden het, samen met de leden van de toekomst cie., belangrijk om jullie goed op de hoogte te houden van de voortgang. Laat ons het niet voor niets doen! Denk mee over de richting die we als sociëteit moeten inslaan door jouw voorkeur kenbaar te maken.

Als je dat nog niet gedaan hebt, trek er dan alsnog een halfuurtje voor uit en laat ons weten welke toekomst jij voor ogen hebt.

Velen hebben al gereageerd op onze oproep een voorkeur weer te geven voor scenario’s. Ook hebben een aantal van jullie de moeite genomen om suggesties te doen, waarvoor dank.

Maar we zijn er nog niet!

Vandaar mijn dringende oproep!

Maak alsnog gebruik van de mogelijkheid invloed uit te oefenen op jouw Sociëteit.

Hoe meer mensen reageren hoe beter en hoe betrouwbaarder (..) de uitkomsten zijn.

Neem dit weekend even de moeite en laat ons jouw voorkeur weten. (Je hoeft alleen maar jouw volgorde in scenario’s te mailen aan toekplansdh@gmail.com).

Alvast bedankt, namens iedereen.

Leo Pasma.

Rubriek: Algemeen door Antoinette Borchert