Schermafbeelding 2015-04-08 om 08.40.22

Presentatie documentaire “Het is nooit stil”

De culturele commissie presenteert op zondag 12 april de documentaire "Het is nooit stil" van Stichting Beeldlijn. Toewijding, passie, frustratie, onzekerheid en soms euforie: het hoort allemaal bij het vak van musicus. In deze documentaire worden vier mensen gevolgd op het Prins Claus Conservatorium in Groningen. Pianodocent Paul Komen en de studenten Renske de Boer (zang), David Bordeleau (cello) en Astrid den Daas (klarinet). Hoe verloopt het jaar van de studenten, waar lopen ze tegenaan en hoe hebben ze zich ontwikkeld? Regisseurs Lotte Veltman en Jasper Huizinga filmden anderhalf jaar lang tijdens lessen, examens, bij concerten en concoursen. De presentatie wordt geïntroduceerd met muziek door enkele studenten van het Prins Claus Conservatorium. Aanvang 15.30 uur, zaal open om 15.00 uur.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl