Oproep meedenken in werkgroepen Toekomst

Aan het eind van de ALV van 1 september jongstleden is aan de aanwezigen gevraagd of zij deel wilden nemen aan één of meer werkgroepen. Dat leverde al direct enthousiaste deelnemers op, maar nog niet voldoende. Het bestuur heeft vervolgens met succes een aantal mensen benaderd die niet aanwezig waren. Enkele werkgroepen zijn nu redelijk 'bemenst'. Maar voor de werkgroepen 'Naamsbekendheid', 'Cultuur en ontspanning' en 'Samenwerking' zoeken we toch nog een paar mensen.

Meld je dus aan, als je zin hebt om mee te denken over de Toekomst van de sociëteit. Dat kan bij Bert Bilkes, b.bilkes@planet.nl of 0613678919. Het gaat om een paar bijeenkomsten tot eind januari 2017.

Vriendelijke groet

Rubriek: Algemeen door Antoinette Borchert