Nieuwe lakens en ballen!

Tijdens de zomersluiting zijn de lakens van alle biljarttafels vervangen! Tevens zijn de banden van de matchtafels (9 & 10) ook vervangen, én zijn er nieuwe/andere speelballen geleverd.

Wij willen u er hierbij, met ingang van het nieuwe seizoen, nogmaals op achten om de regels voor het spelen en het gebruik van de materialen te respecteren en te handhaven. We noemen o.a.; géén horloges of andere polssieraden te dragen tijdens het spel, de ballen poetsen na gebruik (op de machine), het ''afklopsysteem'' bij vrij biljarten etcetc. Deze regeltjes zijn ''te doen gebruikelijk'' bij de sport en staan vermeld op het bord bij de keukasten. Alvast bedankt voor de medewerking en wij wensen u allen veel speelplezier!

Met vriendelijke en sportieve groet,

De Biljartcommissie

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent, De Rode Bal door René Bouma