Nieuwe geluidsinstallatie in De Harmonie: vrijwilligers gezocht!

Deze zomer wordt er in sociëteit de Harmonie een nieuwe geluidsinstallatie geïnstalleerd.

Deze geluidsinstallatie kan in principe in alle drie ruimtes (grote zaal, grand café en biljartzaal) worden afgespeeld maar in de grote zaal heeft deze installatie een aantal specifieke functies;

- koppeling van geluid aan de Macbook laptop.

- koppeling van geluid bij het gebruik van de beamer.

- geluid bij het afspelen van films

- geluid bij PowerPoint presentaties bij lezingen, etc.

- presentaties met gebruik van meerdere microfoons bij bijvoorbeeld boekpresentaties, discussieactiviteiten, etc.

Tot nu toe waren Wiendelt Hooijer en Jack Blaauw als enige binnen de sociëteit verantwoordelijk voor de technische ondersteuning bij alle culturele activiteiten maar gezien de groei van het aantal activiteiten zijn meer mensen nodig die ondersteuning kunnen bieden.

We zoeken nieuwe vrijwilligers die:

-  graag aan een culturele activiteit willen deelnemen.

- het leuk vinden om met geluidstechniek om te gaan of het te willen leren.

- een beetje verstand hebben van ICT (laptops,) of het willen leren.

- bereid zijn om ook zo nu en dan ook  ’s avonds te werken.

- Het is natuurlijk een pre als je al verstand hebt van geluidstechniek, laptops, beamers, etc.  Maar het is ook weer niet zo ingewikkeld dus je kunt het snel leren.

We hopen hopen op een stuk of 5 vrijwilligers, die we een gedegen opleiding kunnen bieden.

Heb je interesse hiervoor, meld je dan aan bij Jack Blaauw

jackblaauw@gmail.com

Rubriek: Algemeen door Ellen Brand