lustrumfeest 21 november

Groots lustrumfeest op 21 november a.s. !!!!!!

Op zaterdag 21 november krijgt de 175-jarige Sociëteit De Harmonie een bijzonder cadeau. Burgemeester Peter den Oudsten zal de jubilerende sociëteit de Koninklijke Erepenning uitreiken tijdens een feestelijke bijeenkomst in ons gebouw.
De hele dag vieren we ons lustrum. In de middag een bijzondere excursie voor onze vrijwilligers, daarna in de sociëteit in aanwezigheid van vele genodigden de uitreiking van de Erepenning met een optreden van ons Harmoniekoor  en het optreden van de speciaal voor ons uit New York overgekomen cabaretier en zanger Frans Bloem.
Om 19.30 uur begint voor alle leden het feestprogramma in de biljartzaal, de bridgezaal en het grand café met een aangeklede borrel met kleine en grote hapjes en alles voor rekening van de Harmonie. Om 20.30 uur treedt voor ons op de Showband Bob Kelly. Zij staan garant voor een spetterende avond.

De lustrumcommissie.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl