Leeskring “Politiek-Maatschappelijke Vraagstukken”.

Op maandag 8 april van 11h – 12.30 is de volgende bijeenkomst van de Leeskring “politiek-maatschappelijke vraagstukken. We behandelen dan de inleiding plus de eerste zeven artikelen (t/m Bruno Latour’s “Toevluchtsoord Europa”.) van het boek: “De Grote Regressie” (red. David van Reybrouck, Uitg. Atlas Contact, 2017).
Hiervoor hebben we twee boeken gelezen van Harari (“Homo Deus” en “21 lessen voor de 21e eeuw”) en Rutger Bregman’s “Gratis geld voor iedereen”. De bijeenkomsten werden gekenmerkt door zeer geanimeerde discussies!
Belangstellenden zijn welkom. De leeskring heeft nog plaats voor een paar mensen.

Contact: Ben Boog (zie ledenlijst).

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl