Schermafbeelding 2017-12-21 om 16.52.46

Klaverjassers gezocht

Dat het kaartspel de leden van de Harmonie niet vreemd is, mag blijken uit de vele bridgers die onze sociëteit telt. Toch zijn er leden die dit nobele spel willen aanvullen met klaverjassen. Een soortgelijk maar toch weer heel andere tak van sport.
Een paar leden hebben al aangegeven graag in januari te willen starten met een beperkte competitie; we vragen ons af of er meer gegadigden zijn.
Dus: wil je meedoen met de introductie van het klaverjasspel in de Harmonie, meld je dan bij Carla Alma (carlaalma@outlook.com). We gaan de invulling (welk dagdeel, hoe vaak, hoeveel inleg, Amsterdams of Rotterdams) dan nader met elkaar bepalen.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl