Img 20191128 203010
Img 20191128 202737 Img 20191128 202505

Jubilarissen geëerd tijdens ALV 28 november 2019

Tijdens de Algemene Ledenvergadering gehouden op donderdag 28 november 2019 werden de volgende jubilarissen in het zonnetje gezet en gedecoreerd met een erespeldje van Sociëteit De Harmonie:

40 jaar lid

Henk Vegter en Jan Meijer

Jan Meijer heeft naast zijn activiteiten voor het biljart jarenlang deel uitgemaakt van de Sociale Commissie die beoordeelde of leden in aanmerking kwamen voor een tegemoetkoming in de kosten van het lidmaatschap. Tegenwoordig lossen we dit op via de Stadjerspas, dus is de commise niet meer actief.

25 jaar lid

Jaap Dekker - jarenlang wedstrijdleider bij biljartclub De Harmonie - en André Liemberg. André was niet aanwezig maar krijgt alsnog de aandacht die hij verdient.

De voorzitter had een persoonlijk woord voor ieder lid en bedankte hen voor hun inzet voor de Sociëteit. Toen hij zelf aan de beurt was deed de penningmeester het woord en spelde hem de versierselen op. Henk is nu bekend als onze voorzitter maar was enige jaren terug - in roerige tijden - ook al interim-voorzitter van De Harmonie.

Rubriek: Algemeen door M.C.M. Spaltman