Schermafbeelding 2016-10-19 om 13.33.45

Jenne Meinema and friends

Optreden Jenne Meinema and his friends. Het wordt een bijzondere avond 12 november. We organiseren dan een swingende avond.

Hoofdgast is dan Jenne Meinema.

Eerst vertonen we de film van stichting Beeldlijn. En daarna kunnen we genieten van de muziek van

“Jenne and his friends”
Lou Leeuw                   :Zang en bas
Diederik Idema            :Toetsen
René van Astenrode   : Slagwerk

We garanderen een gezellige avond onder genot van muziek , hapje en drankje.
Alle leden zijn welkom en neem vrienden of kennissen mee.

Een van de meest prominente jazz muzikanten van Noord-Nederland:saxofonist Jenne Meinema (1931). Stichting Beeldlijn volgt hem gedurende een non -stop optreden met telkens wisselende formaties. De Jenne Meinema marathon. (duur 30 minuten)
De beelden worden afgewisseld met een interview door muziekjournalist Eddy Determeyer.
regie: Buddy Hermans
interview: Eddy Determeyer