Inloggen op de site. Hoe?

Er zijn (nog steeds) veel leden die nog nooit hebben ingelogd op de website of daar moeite mee hebben. Inloggen is nodig om de ledenlijst in te kunnen zien en om interne informatie en stukken van onze vereniging te kunnen lezen.

Voor het inloggen is je mailadres en een wachtwoord nodig. Een wachtwoord aanvragen gaat als volgt: tik in de rechterbovenhoek van de homepage van de site op Inloggen, vervolgens op Wachtwoord vergeten, verder wijst het zich dan vanzelf.

Het kan ook via de volgende link: http://www.societeitdeharmonie.nl/leden/inloggen/wachtwoord-vergeten/

Je ontvangt dan een email met een link naar de website. Indien je op die link klikt word je naar een pagina geleid waar je meteen een nieuw wachtwoord kunt invullen.

Interne documenten zijn te vinden onder Informatie > Documenten.

Rubriek: Algemeen door Antoinette Borchert