Informatie over De Taaltafel… Deze cursus is volgeboekt!

Van klein naar iets groter Deze cursus is volgeboekt!

Voor schrijfliefhebbers organiseert de Taaltafel zes bijeenkomsten rondom het schrijven van korte en creatieve teksten al dan niet met een persoonlijk karakter.

Schrijfster en schrijfdocent Janneke Holwarda zal de schrijvers voorzien van uitdagende opdrachten, tips, technieken, kritische en bemoedigende feedback met als doel een stap of sprong voorwaarts maken in het vervaardigen van korte teksten.
De zes bijeenkomsten vinden plaats in de bestuurskamer van de Harmonie, op dinsdagochtenden van half elf tot half een.

Data: 12 en 26 maart, 9 en 23 april, 14 en 28 mei.

Deelname aan deze bijeenkomsten is gratis voor leden van De Harmonie. Niet-leden betalen € 100 voor de zes bijeenkomsten samen.

Opgeven vóór 1 maart via taaltafel@societeitdeharmonie.nl

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl