Ideeën voor nieuwe activiteiten? Laat het weten!

De eerste vergadering van de Culturele Commissie zit er op en we hebben er weer zin in.

Cursussen, lezingen, filosofie, literaire en muzikale avonturen, schaken, klaverjassen, culinaire waagstukken en landschapsverkenningen: het gaat er weer van komen in het nieuwe seizoen.

Onder de nieuwe leden treffen we steeds vaker mensen met goede ideeën - bijvoorbeeld een pubquiz, jazzconcerten en schlageravonden- en dat is heel prettig. Het betekent dat het voldoende bruist en borrelt van de mogelijkheden en plannen voor uitbreiding van de activiteiten in de Harmonie. Laat het ons vooral weten als je een goed en uitvoerbaar idee hebt (het zou mooi zijn als je zelf een actieve rol wilt vervullen bij de uitvoering ervan). Je kunt mailen naar activiteiten@societeitdeharmonie.nl Vanuit de commissie zullen wij dan contact met je opnemen.

Namens de culturele commissie

Carla Alma (voorzitter)