Hoe ervaar jij de dienstverlening van de horeca?

De jaarlijkse enquête over de horecavoorziening in Sociëteit De Harmonie is op  woensdag 13 juni rond 15.00 uur verzonden.  Ieder lid waarvan het e-mailadres bekend is bij de secretaris ontvangt de uitnodiging voor de enquête per mail; afzender is M.Spaltman. Zie je de mail niet in je mailbox? Kijk dan even in de spambox. Doordat er een link in het bericht zit kan het bericht door jouw virusscanner voor spam worden aangezien. Reageren kan tot en met zondag 15 juli.

Tip: je kunt de enquête na het invullen weer openen en de antwoorden nog aanpassen tot de vragenlijst op 15 juli  door ons wordt afgesloten. Dat geeft je de kans om bijvoorbeeld de menukaart te bekijken - mocht je die nog niet kennen - en een goed afgewogen antwoord op de vragen te geven. Hier kun je de menukaart online bekijken. Hij staat ook als pdf bij de documenten, zichtbaar als je bent ingelogd.

Waarom deze enquête en wat gebeurt er met de resultaten?

Het bestuur van Sociëteit De Harmonie wil graag horen hoe jij als lid van De Harmonie de dienstverlening van de horeca in De Harmonie ervaart.  Zoals je vast wel weet, verzorgen Koeno en Els als zelfstandig ondernemer - Catering Thoma-Benniks - onze horeca. Het bestuur heeft met hen afgesproken jaarlijks de ervaringen van de leden te meten, om na te gaan of het serviceniveau en het aanbod naar wens zijn. Het bestuur heeft hier geen invloed op. We brengen slechts het resultaat van de enquête over aan Koeno en Els. Voor ons is de informatie wel belangrijk in het kader van de realisatie van de toekomstvisie en de manier waarop we de horeca invullen.  Vorig jaar vond de eerste enquête plaats met daarin de nulmeting van het serviceniveau en een onderzoek naar de behoefte aan maaltijden.

Het invullen van deze enquête kost je slechts vijf minuten en helpt ons enorm. We hopen dat je meedoet. Jouw ervaringen zijn belangrijk voor ons. De enquête is anoniem en biedt bovendien ruimte voor een toelichting en suggesties bij de vragen. Dus voel je vrij.

Rubriek: Algemeen door M.C.M. Spaltman