Hoe bevalt de website? Doe mee aan de kleine enquête

De nieuwe website is bijna klaar. Je kunt de website nu goed bekijken op je mobieltje, je tablet en op je desktop computer. Het scherm past zich aan aan het formaat van het apparaat. Alle activiteiten hebben een startknop met foto op de homepage en ook het deel voor leden is duidelijker gemaakt. Bovendien is er weer een archief voor de nieuwsbrieven. Wat nog ontbreekt is een zoekfunctie. Die volgt later.

De bedoeling van de nieuwe knoppen en kleuren is dat je eenvoudiger kunt vinden wat je zoekt. De vraag is: lukt het jou te vinden wat je zoekt op de website?

Online vragenlijstje met 5 vragen: klik hier en doe mee.

Wil je de website eens goed bekijken en je mening geven? Dat kan eenvoudig door de vragenlijst te openen met een klik op de link hierboven. Het zijn maar 5 eenvoudige vragen.

Dankjewel! Met groet, Monique Spaltman

Rubriek: Algemeen door M.C.M. Spaltman