Het stallen van fietsen

Aan de leden van Sociëteit De Harmonie

Ongetwijfeld hebben jullie van mede-leden al gehoord dat de gemeente sinds kort een streng beleid hanteert met betrekking tot het plaatsen van fietsen in de Kreupelstraat.

Velen van jullie zetten hun fiets aan de overkant van de Harmonie vast aan het hek. Dat is niet meer toegestaan. Er hangen sinds kort borden dat men daar geen fietsen mag plaatsen.

Van enkele leden zijn de fietsen afgelopen dinsdag verwijderd door de gemeente, de vaak stevige en dure fietskettingen werden doorgeknipt/doorgeslepen.

De fietsen konden (gratis) afgehaald worden aan het Damsterdiep. Dat zal in de toekomst ongetwijfeld gepaard gaan met een boete.

Dus wees gewaarschuwd en parkeer je fiets in het rek dat voor de Harmonie staat of in de fietsenstalling aan de Oude Ebbingestraat 18b (voorheen V&D).

Rubriek: Algemeen door Monique Bodewes