Herhaalde oproep voor deelname aan een discussiegroep “met succes ouder worden”

Tussen vrijdag 5 april en vrijdag 10 mei, telkens tussen 14 en 16 uur, wordt zes keer op de vrijdagmiddag een bijeenkomst gehouden van een nieuwe discussiegroep over het onderwerp "met succes ouder worden". De groep wordt begeleid door het Harmonielid Cees Tempelman. Er kunnen maximaal tien Harmonie-leden deelnemen aan de groep. De gesprekken worden in De Harmonie gevoerd aan de hand van interessante video-fragmenten waarop voorbeelden van ouderen in verschillende levenssituaties, maar ook eigen verhalen en ervaringen zijn van harte welkom. Afgezien van consumpties zijn er geen kosten verbonden aan deelname.

Op dit moment zijn er nog te weinig aanmeldingen om met de groep te starten. Als u belangstelling heeft voor deelname kunt u een mailtje sturen naar cjjtempelman@gmail.com. U krijgt dan meer informatie toegestuurd en eventuele vragen worden beantwoord.

Met vriendelijke groet,
Dr. Cees Tempelman,