Harmonie Cup 2024-2025

Beste biljarters (m/v)

We gaan weer de strijd om de Harmonie Cup met elkaar aan. Na de vakantie van de sociëteit, 26 augustus, kun je je aanmelden. In september gaan we los met de eerste ronde.

Alle biljarters van de sociëteit kunnen deelnemen, ieder op basis van het eigen moyenne. Het is hartstikke leuk om ook eens tegen leden van andere verenigingen c.q. andere leden van de sociëteit te spelen (en daarna nog even gezellig met elkaar na te praten).

Er wordt gespeeld in de categorie libre.

Aanmelden kan bij Jack Balkema (j.p.balkema@gmail.com), bij Henny Kars (h.kars@plaet.nl) of op het inschrijfformulier op het prikbord naast de bar, onder vermelding van je naam, mailadres en je moyenne.

Henny Kars/Jack Balkema

Rubriek: Algemeen, Biljarten, Biljartclub De Harmonie, Biljartclub Metropole, Biljartclub GBC, BiljartClubContent, De Rode Bal door Otto Krol