poster

Facebook-Ambassadeurs gezocht!

De leden van Sociëteit De Harmonie organiseren steeds meer gezellige, leerzame en sfeervolle activiteiten. Via Facebook kondigen we deze evenementen aan en delen we ervaringen, foto’s en video’s.
Wij zoeken naar Facebook ambassadeurs die het leuk vinden andere leden op de hoogte te brengen van al het leuks binnen de sociëteit.
Daarom biedt de communicatiecommissie een gratis workshop Facebook aan, om het jullie zo makkelijk mogelijk te maken. Deze workshop is voor leden die nog geen Facebook hebben of willen leren wat je er zoal mee kunt doen. We maken ter plekke een account aan en laten onder andere zien hoe je berichten schrijft, foto’s deelt en reageert op berichten en evenementen.
Op die manier houden we niet alleen contact met elkaar maar kun je ook op deze toegankelijke manier in contact blijven met vrienden en familie (denk aan kleinkinderen).
Geïnteresseerd? Meld je aan via het prikbord of via w.hooijer@home.nl.
Op basis van de aanmeldingen plannen we gezamenlijk een datum, hierover ontvang je een e-mail.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl