Img 20171105 182403

Diverse vacatures medewerker bediening Sociëteit De Harmonie

Wie kent er mensen die bij ons zouden willen werken? Het is bijzonder fijn als je helpt deze vacaturetekst te verspreiden. Je kunt het linkje van dit bericht naar bekenden mailen of de pdf downloaden bij documenten (eerst inloggen).

Vacatures medewerker bediening (parttime en bijbaan)​

Sociëteit De Harmonie zoekt medewerkers bediening. Met jouw collega’s organiseer je de gastvrijheid, eten en drinken voor een groeiend aantal leden dat elkaar ontmoet in het sociëteitsgebouw hartje stad, tegenover de Martinitoren. De sociëteit is een besloten club waar zo’n 450 leden samen plezier beleven aan biljart, bridge, Mahjong, literatuur, concerten, filmavonden en andere activiteiten die zij zelf ontwikkelen. Iedereen geniet er in een ontspannen sfeer van zijn vrije tijd. Er is een Grand café waar we binnenkort ook eenvoudige lunches en warme maaltijden gaan aanbieden. De openingstijden zijn van 10.30 ’s ochtends tot ongeveer 24.00 uur; op zaterdag tot 19.00 uur. Zondags zijn we gesloten, tenzij er concerten of evenementen plaatsvinden. Wie bij ons werkt is vrijwel altijd op zaterdagavond en zondag vrij: waar vind je dat in de horeca! De leden zijn vaste gasten die je allemaal bij naam leert kennen.

Vanwege een wisseling in de bedrijfsvoering bouwen we een heel nieuw horecateam op waarvan jij deel kunt uitmaken. Dus hou jij ervan om het onze leden naar de zin te maken door jouw attente verzorging van onze horecafunctie? Solliciteer dan. Geef vooral aan hoeveel tijd per week je beschikbaar bent.

Wat bieden wij jou?

Er zijn verschillende kansen die je bij ons kunt benutten:

• Je ontwikkelen in het horeca vak en zelfstandig gastheer of gastvrouw zijn;
  • Of je hebt bij ons een leuke bijbaan in een ontspannen werkomgeving, goed te combineren met je studie;
  • Van onze kok kun je leren hoe je een eenvoudige lunch serveert;
  •  Als je wilt, leren we je ook hoe je een al voorbereid eenvoudig dagmenu serveert;
  • Je mag het diploma sociale hygiëne halen op onze kosten;
  • Een EHBO cursus doen en leren reanimeren met de AED. Dat komt later ook altijd van pas.
  • Vrijheid om in overleg met ons zelf te bepalen hoeveel uren per week je wilt werken.

Omdat bij ons vooraf bekend is wat drukke momenten zijn, word je zelden gevraagd om met spoed te komen opdraven. Dus je hebt goed te plannen werk, met weinig stress.

Wij betalen volgens de Horeca CAO, medewerker bediening niveau 3. Dat is vanaf 21 jaar en ouder €10,50 bruto per uur.

Wat breng jij mee?

We hebben mensen nodig die:

• Er plezier in hebben het onze leden naar de zin te maken, attent zijn en graag contact maken;
  • Zelfstandig kunnen werken;
  • Het leuk vinden borrelhapjes leuk te serveren en een door de kok voorbereide eenvoudige lunch samen te stellen. We leren het je graag, als je zoiets nog niet eerder deed.
  • Reageren

Heb je interesse en wil je snel komen kennismaken? Stuur een mail met CV naar  vacature@societeitdeharmonie.nl of bel naar Monique Spaltman 0651258246.

Rubriek: Algemeen door M.C.M. Spaltman