Bart van Loo

Deze zomer heb ik het boek “Mijn Frankrijk” van Bart van Loo met veel plezier gelezen. Voorstel voor leestafel Henk van Veelen.

Beste leden van de Harmonie,

> Het boek gaat over schrijvers, het Franse chanson, de Franse keuken en de ontwikkeling van het schrijven over de seksualiteit de afgelopen eeuwen.

> Heel boeiend.

> Het lijkt mij leuk een leestafel over cultuur en geschiedenis te starten. De invalshoek is dan anders dan in de biografie leestafel waar een persoon centraal staat maar hierbij staat een onderwerp centraal.

Laat mij weten of je belangstelling hebt via info@vanveelen.com.

Bij minimaal 6 deelnemers kunnen we van start.

Ik zal dan een startdatum in september vaststellen en een ruimte reserveren.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl