Cursus Ontdek de Klassieken volgeboekt

Cursus Ontdek de Klassieken
De cursus klassieke muziek “Ontdek de Klassieken" door Yvonne van den Berg is al volgeboekt.  Er is plaats voor 50 deelnemers en er hebben zich nu 52 deelnemers aangemeld. Dat betekent dat er een wachtlijst is. Jammer voor je, wanneer je de cursus nu misloopt. Het is natuurlijk wel leuk dat de cursus zo'n groot succes is. Wie had dat gedacht toen we een jaar geleden begonnen met het ontwikkelen van nieuwe activiteiten. Geweldig, deze spirit in de sociëteit.

Het is nu nog niet te zeggen wanneer er een nieuwe cursus start. Iedereen krijgt in ieder geval bericht of je nog deel kan nemen of dat je op de wachtlijst komt.

Rubriek: Algemeen door w.hooijer@home.nl